Neil Patrick Harris

Alla älskar väl Barney Stinson från How I met your mother (jag med), men jag blev just lite förälskad i skådespelaren bakom; Neil Patrick Harris efter att sett honom i en duett på Glee. Jag vet inte om det är låten (som är underbar) eller det faktum att han har en läderjacka, men jag älskar honom lite här alltså. Kvalitén är långt ifrån den bästa, men var det bästa jag hittade, så det får duga.



There's just something about him... Trots att jag vanligtvis inte är något fan direkt.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du vet att han är bög va?

2011-02-17 @ 08:13:07
URL: http://hisbetraktelser.blogg.se/
Postat av: annely

Ååååh, denna låten lyssnade jag konstant på för ett par år sedan!

2011-02-17 @ 17:25:11
Postat av: Angelica G

Han är snygg jämt ju :D Gillar att han ser så mjuktuff ut, hehe.

2011-02-17 @ 23:34:51
URL: http://djungelsoda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0