Loveseats

Glömde berätta om något lite roligt jag upptäckte igår. När vi köpte våra biljetter till bion frågade de om vi ville sitta på raderna med lite mer plats och dryckeshållare, och det lät ju bra. Dessa rader visade sig vara de tre längst bak och istället för att se ut som vanliga biostolar var de som små soffor med plats för två person i varje.

Det var ju mysigt om man du skulle dit med sin pojkvän/flickvän eller dejt, men för ett tjejgäng på fyra pers vet jag inte riktigt. Dessutom snålade de med dryckeshållarna, bara en till två personer. Folk som delar soffa kanske delar läsk också. Surt att jag inte kände till de där när jag faktiskt hade någon att sitta i dem med. Nu fick inte ens jag och Ida som var de två singeltjejerna i gänget sitta brevid varandra, så blev ingen action alls så att säga.

Nu vet ni i alla fall, ska ni på bio i Skövde i salong ett så finns det små loveseats längst bak där man kan sitta och vara  diskret mysig. Jag är inte alls bitter.



Kommentarer
Postat av: Annely

Men hallåååå...hade ni frågat moi, även kallad skövdes bioexpert med inriktning på salong 1 & 4, så hade ni vetat detta! ;)

2011-02-09 @ 21:10:59
Postat av: Annely

Men hallåååå...hade ni frågat moi, även kallad skövdes bioexpert med inriktning på salong 1 & 4, så hade ni vetat detta! ;)

2011-02-09 @ 21:11:18
Postat av: annely igen

men hallåååå...varför dök mitt inlägg upp två gånger :P

2011-02-09 @ 21:12:06
Postat av: Anki

haha ja fick sitta jämte Ida...nananananaaaaa:-P

2011-02-09 @ 21:30:32
Postat av: Angelica G

Åh! Haha, jag råkade också hamna där en gång. Dock med en tämligen straight tjejkompis, så det var inte så kul det heller ^^

2011-02-09 @ 22:25:22
URL: http://djungelsoda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0