Lite ny energi

Ny färg och ny enegri! Jag började tro att jag aldrig skulle ta mig upp ur soffan, som jag sa igår så kändes det som det var ett tag sedan jag kände att jag hade energi till typ någonting överhuvudtaget. Men just nu känner jag mig på gång (kanske är det bara tillfälligt, men vi hoppas på att det håller i sig). Jag har till och med gjort några ändringar i designen, det vill säga bytt lite färger så den passar mig bättre. Rosa är inte min grej.

Jag känner för att göra något, engagera mig i något, som att börja på ett nytt skrivprojekt (det är inte som om jag redan har hundratals som skulle behöva avslutas). Snart kommer dock A hit, vi ska handla lite och jag ska äntligen få lite middag. Det var ett tag sedan jag orkade göra en riktig middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0