Besökare om natten

Inatt vaknade jag plötsligt helt skräckslagen. Eller ja, jag var redan lite halvvaken för någon på våningen verkar haft en riktigt högljudd fest som nog inte slutade förrän typ fem. Att folk väsnas och spelar musik kan jag leva med, det som gjorde mig allmänt livrädd var när någon plötsligt bankade och drog i dörren. Jag vågade då verkligen inte gå och öppna, och varför skulle jag? De gav sig i alla fall, men tog ett bra tag innan jag somnade om. Jag har aldrig varit så glad att jag låste dörren, har glömt det någon gång faktiskt.

Nu ska jag i alla fall gå över till Annelie och smaka på något hon kallar sin "asiatiska pyttipanna" och dricka te.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0