Den som väntar på något gott..

Var och hämtade ut ett paket idag, som råkar vara en julklapp till mig själv. Något jag verkligen vill ha, och haft lite som motivation när jag suttit här isolerad i min pluggsfär... Men, jag är stenhård när det gäller julklappar, får INTE öppnas innan julafton. Så den ska bara få stå på hyllan så jag kan längta. Vem vet, kanske till och med slår in den.



Fick även med Lilla My (som jag kallar henne, fast oftast är det bara bebis), min jourkatt. Nu till jul ska hon dock tillbaka till katthemmet, och vet inte riktigt om jag får tillbaka henne efter jul, bror nog på om katthemsskötaren tycker hon är säljklar eller inte. Nu ska jag fredagsmysa med nya serien jag börjat titta på, Once Upon a Time.


Kommentarer
Postat av: Angelica G

Haha, nu blir ju JAG nyfiken på vad det är för nånting! ^^

2011-12-16 @ 21:23:21
URL: http://djungelsoda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0