Växlande molnighet

Det har varit ett rätt underligt väder de senaste dagarna, antar att vädret inte riktigt kan bestämma mig om det ska vara sommar eller höst. Min favorit var igår när jag och Tess hade picnic på en brygga. Vi låg i solen och hade det riktigt skönt, men det kunde man inte tro när man såg molnen som omgav oss...



Skulle ha tagit ett kort rakt upp ovanför oss också, så ni kunde få se att himlen faktiskt var helt blå ovanför oss. Så vi låg där och lyssnade på mullren i fjärran, som kom allt närmare... Sen kände vi hur det började blåsa upp... Men kunde ligga kvar där ända fram tills det började dugga, och just som vi kom innanför dörren öppnade sig himlen. Nåja, jag klagar inte, solsken och hällregn på samma dag, typ det bästa av två världar.


Kommentarer
Postat av: Emmy

sv; Vadå hundra lager? Har foundation, puder o solpuder :S så håll käften !

2011-08-19 @ 20:47:22
URL: http://emmyellesjo.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Fin bild på dig.

Läskigt att vara så nära åskvädret. Modigt av er.



Kram

2011-08-19 @ 23:53:52
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0