I wish I was the moon tonight

Sån där dag då jag gör allt och inget idag. Helt ensam i huset. Har tagit en powerwalk, tittat på true blood, läst lite, virkat lite, skrivit lite. Lite av allt. Längtar till skolan börjar för första gången i mitt liv tror jag. Inte för att jag är stormförtjust i att jag faktiskt måste plugga (fast har inte så mycket emot det heller) och tror det blir rätt tufft denna termin dessutom. Det är mer att jag vill till nya lägenheten, träffa vänner och få lite ordning på vardagen.

Nu tänkte jag dela med mig av låten som har snurrat i mitt huvudet senaste dagarna, råkar även vara låten som namngett avsnitt sex i säsong fyra av True Blood. Men inga spoilers, bara en låt som används i avsnittet. En bra låt dessutom.



Imorgon ska jag komma igång på allvar med övningskörningen, har min första av tio lektioner som jag ska de tre närmaste veckorna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0