Give me everything tonight

Äntligen ska jag göra något annat än att övingsköra (kört ca 1,5 timme idag) och kolla mejlen. Tess kommer tillbaka till östhammar och det råkar även vara hennes sista helg i frihet på tio veckor (hon börjar arbeta på måndag) så nu ska vi fira det genom att gå ut i Uppsala! Vi har inte setts sen tågluffen, då vi inte lämnade varandras sida på tre veckor, så ska bli kul att få växa ihop lite med min siamesiska tvilling igen. På tal om det, det var en viss låt som spelades vart vi än gick när vi var i Nice och Barcelona, så det blev liksom vårt soundtrack. Har har ni den.



Nu är bara frågan, vem ska uppdatera min inkorg var femte minut om inte jag är här? :-O


Kommentarer
Postat av: Djungelsoda

"Nu är bara frågan, vem ska uppdatera min inkorg var femte minut om inte jag är här? :-O"



Haha. ^^ Hoppas ni fick en kul kväll!

2011-08-14 @ 03:57:27
URL: http://djungelsoda.wordpress.com
Postat av: Jasmine

Den låten är bra!

Kram

2011-08-18 @ 13:46:18
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0