Wonder woman

De senaste dagarna har varit relativt fullplanerade, och desamma gäller för de kommande dagarna. Men trots att min instink är att bara slöa så mycket som möjligt börjar jag misstänka att jag mår bra av att ha fullplanerade dagar. Att jag faktiskt får energi av det. Idag har jag hunnit med föreläsning, grupparbete, storhandla, plugga, diska och laga mat, och sen plugga lite mer med ett par kompisar som kom över. Hann dessutom varva ner med en kopp te framför TV:n efteråt. Känns otroligt bra faktiskt. Här har ni sönderklottrade almenackan.



Som tur var har jag ganska mycket roliga saker inplanerade också, imorgon ska jag bowla med BEST, och på fredag gå på bio. Resten av tiden ska ägnas åt tentaplugg och lite grupparbete. Dessutom ska jag på ett friskispass imorgon eftersom jag knappt tränat varken förra veckan eller denna. Jag känner mig nästan som wonder woman.


Kommentarer
Postat av: Angelica G

Känner samma sak faktiskt, att ha en fulltecknad kalender får mig att känna mig levande :) Gäller bara att ha lite pauser inplanerade emellanåt så att man inte kraschar.



Slöande i all ära, men så jäkla stimulerande är det inte i längden ^^

2011-04-07 @ 00:00:40
URL: http://djungelsoda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0