Sucker Punch

Jag har precis varit och sett Sucker Punch på bio. Förväntningarna var höga, och den gjorde mig inte besviken, kanske ingen perfekt film, men jag fick ut det jag förväntat mig om jag säger så. De första fem minuterna var nästan det bästa i hela filmen, och jag tänkte direkt att jag kommer älska det här. Jag älskade färgerna, vinklarna, och framför allt musiken! Det var lite som Sagan om ringen vs. Matrix med heta katolska skolflickor, ja, det var spårat, men underbart att titta på. Dessutom fanns där en lite utmanande story, med fantasi på fantasi...



Kändes lite som en explosion, och främsta anledningen till att se filmen är nog just för effekterna, musiken, och för att det helt enkelt är så häftigt att titta på. Känns helt klart som ett bra beslut att se den på bio. Rekommenderas starkt, kanske inte faller alla lika bra i smaken, men det var helt klart min sorts film. Nu är jag helt slut.


Kommentarer
Postat av: linn

vill verkligen verkligen se den filmen!

2011-04-13 @ 19:57:55
URL: http://linnys.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0