Ny lägenhet

Ni minns väl att jag är på lägenhetsjakt? Nå, igår var jag på visning i en lägenhet där jag anmält intresse och nu har jag tackat ja! Här har ni mitt nya hem från och med första augusti:



Förutom att lägenheten ser fin ut så ligger den i samma hus som Annelie bor. Har blivit så van vid att ha vänner i samma hus nu så känns kul att få fortsätta ha det så. Inte för att jag flyttar speciellt långt, nu när jag sitter vid datorn i nuvarande lägenheten ser jag in genom fönstret på nya lägenheten, den ligger bara på andra sidan gatan, fast lite högre upp. Tror det blir asbra det här, ska bli skönt med lite mer plats. Den nya är på 30 kvadratmeter.


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Kanon, va' kul! :D

Kram

2011-04-27 @ 16:59:23
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0