Nördighet på nya höjder

Jag har alltid varit lite utav en nörd, inte någon sådan där som kan hacka sig in på FBI's hemsida eller ligger på högsta level på något onlinespel någonstans, utan en sådan sorts nörd som satt med näsan i en bok hela uppväxten. En väldigt speciell sorts böcker dessutom, nämligen fantasy, allra helst high fantasy, det vill säga sådant som utspelar sig en helt annan, påhittad värld.

Nu har jag bestämt mig för att djupdyka lite i min inre fantasynörd efter att ha låtit den ligga i dvala, och blivit medarbetare på fantasy.ifokus, med fantasyfilmer som "mitt" område (böcker var upptaget). Än så länge är det bara på prov, men känns bra att involvera mig i något, för om jag ska vara ärlig har jag en massa fritid just nu.

Så, nu har jag gjort lite reklam också, tycker ni om fantasy, film, böcker, eller spel, kika in där. Dessutom är ifokus en underbar sajt, finns forum för precis allt. Har jag något jag undrar över är det där jag frågar.


Kommentarer
Postat av: Sara

2011-04-30 @ 05:16:37
URL: http://tornfagel.blogg.se/
Postat av: Sara

Boknörd är i alla fall helt klart den bästa sortens nörd ;)

2011-04-30 @ 05:17:28
URL: http://tornfagel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0