Proppen gick och la sig

Nu har jag haft en ny spännande upplevelse, jag tänkte göra lite te och titta på sex education. Så tar jag fram min nya vattenkokare som jag har fått i present av farmor och sätter i kontakten.

Helt plötsligt blev allt helt svart i lägenheten och jag undrar "Vad hände?".

Jag tittar ut i korridoren, och där är det minsann ljust, så varför får de ljud men inte jag? Antar att typ proppen gått, och ja... då ska man byta propp antar jag, om den nu gått... iväg. Men att byta propp utan en propp i en ny lägenheten är inte min grej, så först ringer jag A och klagar lite (som jag alltid gör när något galet händer). Sedan funderar jag på att ringa journumret till skövdebostäder. Men istället ringer jag en klasskompis som bor på våningen över som direkt säger "Jag kommer ner", och fixar allt på några minuter.

Vem behöver jouren? För mig räcker det med Hanna! Fast när det hände fem minuter senare igen fixade jag det faktiskt själv.

Pip på er! :-)

Kommentarer
Postat av: Angelica G

Eh, det låter ju som att det är nåt fel då iofs, att det typ blir för hög spänning eller nåt :S Om det hände igen med samma apparat menar jag.

2010-09-07 @ 00:13:23
URL: http://djungelsoda.wordpress.com
Postat av: Jasmine

Haha, det är spännande att flytta hemifrån!

Kram

2010-09-07 @ 19:19:05
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0