Enjoy, inte för att jag tror ni kommer göra det

Efter att ha tittat runt och insett att både Robin och Angelica svarat på samma värdelösa lista med frågor känner jag mig lite pressad att göra desamma, eller okej, jag gör vad som helst för att slippa tänka på rapporten jag borde skriva. Förlåt att jag kallar listan värdelös, men vet alla längst inne att det är precis vad den är. Trots att den var lite kul att läsa ändå.

Nämn något som gjorde dig glad igår:

Att *censur* och *censur* kysstes på riktigt i Trueblood, det var sann lycka! Var bokstavligt talat i sjunde himlen (varför säger man egentligen sjunde himlen? Är det ungefär som Freuds olika grader i helvetet?)


Vad gjorde du kl 08 i morse:

Sov, fast jag egentligen borde ha varit vaken, försov mig, men lyckades med att endast vara tre min försenad trots att jag gick upp fem min innan vi skulle träffas.


Vad gjorde du för 15 min sedan:

Tog en promenad med Hanna och Lisa ^^


Det sista du sa högt:

Något till Hanna om när vi skulle träffas imorgon bitti.


Det senaste någon sa till dig:

Se föregående fråga så kan ni nog räkna ut det.


Vad har du druckit idag:

Vatten, och någon mysko tysk multivitamindryck från skolans automat.


Är du full just nu:

Inte det minsta, om nu inte tyskarna hade något mysko i juicen.


Vad var det senaste du åt:

En bit mörk choklad <3


Vad var det senaste du köpte:

Mackor och mörk choklad.


Vad är det för färg på din ytterdörr:

Själva min dörr är ju vit, korridorens dörr är i glas typ.


Godaste glassmaken:

Choklad, väldigt gärna Ben and Jerrys ^^


Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Inte ens chans, däremot tror jag på attraktion vid första ögonkastet.


Sover du tungt:

Med tanke på att jag är så lättväckt så antar jag att jag inte gör det.


Lider du av tung pung:

Skulle nog inte säga att det är ett problem direkt nej.


Drömmer du mardrömmar:

Jo, det händer rätt ofta faktiskt, läskigt.


Favoritklädsel:

Leggins och någon mysig stor tröja.


Vad ser du om du tittar till höger:

Min gröna krukväxt som stirrar hånfullt på de gula träden därute som håller på att tappa alla löv medan min krukväxt minsann får ha kvar sina.


Vad gör dig glad just nu:

Tanken på att jag snart ska få middag, och att jag nog skiter i att göra rapporthelvetet.


Vad ska du göra härnäst:

Maaaaaat, blodpudding faktiskt, med hallonsylt.


Tror du det kommer funka:

Förhoppningsvis, jag menar, jag är inte asbra på det här med mat, men att steka blodpudding klarar jag nog.


Sommarplaner:

Väldigt långt bort det där... men... bada måste jag göra, och bada, och åka någonstans!


Hur många kuddar sover du med:

En dubbelkudde (liksom en extra lång kudde) och en till som bara ligger där för skojs skull.


Fick du ligga:

Inte på typ en vecka.


Morgon eller nattmänniska:

Natt, absolut.


Vad är viktigast för dig:

Att ha människor jag älskar och kunna vara stolt över mitt liv.


Är du Sverigedemokrat:

Använd inte fula ord.


Är du Pierce Brosnan:

OM jag skulle vara det har jag lyckats dölja det jävligt väl och tänker inte röja min täckmantel bara för ett löjligt tests skull.


Stjärttecken:

Insåg just att det stod stjärttecken. Haha.


Äckligaste insekten:

Kackerlacka tror jag, fast jag aldrig ens sett någon riktig. Nu blev jag sugen på skräckfilmer med kackerlackor.


Längtar du mest efter just nu:

Att få resa till Hawaii, inte för att jag har några planer på det, men vore så JÄVLA coolt.


Favoritlåt just nu:

9 crimes med Damien Rice tror jag.



Nu har ni slösat bort flera minuter av ert liv, välkomna tillbaka för att göra det igen! Pip på er! :-P

Kommentarer
Postat av: sofia schöön

Hej Sanna, hur är det med dig? Vanligtvis brukar jag inte kontakta brevvänner som försvinner, känns lite stalkeraktigt, men ändå. ;)

2010-10-12 @ 22:08:02
URL: http://sofiazim.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0