Skulle säkert kunna sova hela dagen

Tanken idag hade egntligen varit att jag skulle gå upp tio och gå på friskis och svettig klockan elva. Tror någon att jag faktiskt gjorde det? Nej. Insåg att jag inte orkade. Sen låg jag och halvsov/tittade på TV i soffan till typ nu. Min soffa är farligt skön.

Helvete, insåg just att jag ju bokade tvättid till klockan tolv, så bäst att jag springer iväg och börjar tvätta. Sen ska jag kasta en sista titt på hemtentamen så jag äntligen kan lämna in den och bara släppa det.

Pip på er! :-P

Kommentarer
Postat av: Annely

Just inne på kapitlet om "självkontroll" i AWA:n. De påstår att vi har bättre självkontroll på morgonen. BWAHAHAHAHA! De har inte träffat dagens minus30 ungdom.

2010-10-25 @ 13:53:45
Postat av: Jasmine

Haha, det låter som en underbar dag!

Du ska veta att du inte är ensam om att dra dig från att träna. Jag avstår gärna, jag också.



Kram

2010-10-25 @ 16:30:26
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är så bra att tvn finns. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-25 @ 18:35:23
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0