Ljusterapi någon?

Nu har jag litstat ut hur jag ska överleva vintern, jag ska gå på ljusterapi i mitt badrum. Igår köpte pappa lite nya lampor eftersom han tyckte det var fult att mina lampor i badrummet inte matchade. Det roliga är att han köpte dubbelt så starka lampor än vad som är tänkt att man ska ha, och att dessa nya inte heller matchar. Så efter att ha stått vid spegeln i mitt badrum är man mer eller mindre förblindad av ljuset (och om man nu är stilmedveten, det otroligt fula i att ha omatchande lampor ovanför spegeln).

För övrigt har jag bytt header som ni säkert sett, den gamla var för somrig och positiv, känns inte alls som jag nu när hösten är här. På den nya fick jag med några saker som känns väldigt jag, mitt intresse för tatueringar, peace and love, samt bilden på en underbar järnväg i Skottland, en symbol för att resa. Citat är mest där för att jag älskar det.

Dagen har spenderats med att skriva hemtenta, har svarat på tre av åtta frågor idag, men med tanke på att vi har två veckor på oss känns det väldigt lugnt, och om en halvtimma ska jag faktiskt dra iväg mig själv till friskis och svettis (tro det eller ej).

Pip på er! :-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0