Alla de där små sakerna som gör otroligt ont

Jag måste verkligen börja stänga köksluckorna efter mig, jag har för tillfället två bulor i huvudet efter alla gånger jag böjt mig ner för att ta upp något ur kylskåpet och slagit i huvudet när jag rest mig upp. Om ni mot förmodan inte visste det är köksluckor väldigt vassa.

På tal om saker som gör ont borde jag börja stänga toalettdörren också, för igår slog jag i lilltån och det gjorde så ont att jag nästan inte riktigt visst vad jag skulle göra av mig själv liksom.

När vi ändå är inne på det... så måste jag nog göra något åt den lilla glashyllan på toaletten med, för varje gång jag reser mig från toaletten slår jag armbågen i den.

Jag får nog helt enkelt vaddera hela lägenheten. Pip på er! :-P

Kommentarer
Postat av: sofia schöön

sv: Det är bara bra med mig! Pluggar distans (kinesiska) och bor kvar hemma, hade tänkt dra till Borås nästa höst och bli bibliotekarie. (Men det kanske jag redan nämnt? ;P) Du, om du inte är för upptagen med plugg och så och vill återuppta brevskrivandet, så är det bara att ge mig din adress så kan jag skicka ett brev. :)

2010-10-13 @ 09:38:48
URL: http://sofiazim.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0