Godnatt från ett snötäckt skövde

Återkommer imorgon om lite bokfynd, just nu vägrar blogg.se att samarbeta när det gäller uppladdning av bilder. Något annat jag gärna skulle vilja visa på bild är att skövde just nu är täckt av ett lager snö! Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera detta, jag är inte redo. Borde kanske ställa in cykeln i garaget. Antar att man kan cykla på vintern, men jag som kommer från landet har aldrig gjort det, bilarna kan ju knappt ta sig fram på vintern.

Förutom detta ville jag upplysa er om att jag just tryckte igenom mina hål, jag alltså... de två "andra" hålen i öronen som inte vill läka. Det ena hade knappt växt igen alls, bara en liten hinna, det andra gjorde ont som... väldigt ont att trycka igenom, men nu sitter där ett litet guldörhänge så det kanske läker bättre.

Natti natt, och pip på er! :-P

Kommentarer
Postat av: miiah

sv: ja ikea är skitbra! :D ganska billigt med :) ja, det ska bli jättekul att få flytta ihop med pojkvännen :) hur är allt med dig då? kram

2010-10-22 @ 17:26:18
URL: http://miijauh.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0