You gotten in to my bloodstream

Har tänkt väldigt länge att jag måste lägga ut den här låten i True blood kategorin, för det första är det en underbar låt, men dessutom känns den som gjord för True blood. Ironisk nog använder de den i någon viktig scen i Vampire Diaries, en annan vampyrserie som går på sexan, men mitt hjärta bankar högre för True blood och tycker den passar bättre in där. Lyssna på låten, eller bara läs texten så förstår ni nog vad jag menar. Stateless heter bandet, och bloodstream är låten.





Wake up look me in the eyes again
I need to feel your hand upon my face
Words can relay nice
They can cut you open
And the silence surrounds you
and hunts you
I think I might’ve inhale you
I could feel you behind my eyes
You gotten into my bloodstream
I could feel you floating in me
Words can relay nice
They can cut you open
And the silence surrounds you
and hunts you
I think I might’ve inhale you
I could feel you behind my eyes
You gotten into my bloodstream
I could feel you floating in me

The spaces in between

Two minds and all the places they have been
The spaces in between
I tried to put my finger on it
I tried to put my finger on it
I think I might’ve inhale you
I could feel you behind my eyes
You gotten into my bloodstream
I could feel you floating in me
I think I might’ve inhale you
I could feel you behind my eyes
You gotten into my bloodstream
I could feel you floating in me



Kommentarer
Postat av: ELINA

sv: niice, hur är allt annars där borta på andra sidan sverige? :)

2010-11-13 @ 18:07:04
URL: http://meullerphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0