Weird

Min mage känns konstig, och det är en konstig kväll. Tanken var att A skulle ha sovit över, men sen så blev det så att han äkte hem och kommer tillbaka imorgon istället, så nu är liksom kvällsplaneringen förstörd. Trots att klockan bara är halv tio känns det som om den är typ elva. Helt förvirrad helt enkelt.

Kvällen är faktiskt inte slut ännu, så vad ska jag hitta på egentligen? Måste ta vara på kvällen. Vi får se vad det blir. Antar att jag borde börja med att sortera den enorma högen med nytvättade kläder som ligger på min säng. Jobbigt.



Imorgon börjar jag inte förrän två, hipp hipp hurra!

Pip på er! :-P


Dagens citat:

A:
"Påstår du att min sperma är TJOCK?"

Kommentarer
Postat av: Annely

Jag råkar ana en enormt snygg skjorta i högen?

2010-11-24 @ 22:55:40
URL: http://ninja.zoomin.se
Postat av: Jasmine

Haha, läckert citat! xD

Hoppas att magen känns bättre idag.

Kram

2010-11-26 @ 16:28:42
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0