The weekend is over

Det har varit en effektivt ineffektiv helg på sätt och vis. Åkte till A i fredags och kom hem idag, och som vanligt blir det inte direkt mycket vettigt gjort hos A, men kul. Åt otroligt goda tacos hos Robin i lördags tillsammans med bra människor, och gjorde mitt bästa för att ha en gammal hederlig myskväll med min A, inte alltid det lättaste. Nu är jag hemma i alla fall, och har faktiskt varit och storhandlat, första gången sedan snön kom, kanske, bara kanske, kommer jag överleva vintern ändå.

Dessutom har jag nyss sett de sista Gossip girl avsnitten från säsong tre, och eftersom jag upptäckte att jag redan sett första av de sista avsnitten när de gick på TV förväntade jag mig inga överraskningar direkt, tills sista avsnittet. För allas skull säger jag bara att ingen gör en cliffhanger som Gossip girl och jag är allmänt arg. Jag tycker om Gossip girl men det är ganska... överdramatiskt, kan det inte bara få gå bra någongång, bara lite? Om det någon gång faktiskt går som jag vill, så kan man vara säker på att det snart händer något som gör att allt går åt helevete istället. Ett annat problem är att alla redan legat med alla och varit tillsammans med de flesta, så... det måste börja bli jobbigt att hålla igång dramat, fast de verkar använda sig av principen "vem var det längst sedan hon låg med...?" nästan. Ändå tycker jag om serien, helt otroligt.

Utan att bli för personlig (jag förstår mig inte riktigt på folk som lägger ut hela sitt privatliv i bloggen) så känns det för övrigt som jag är i/på ett weird place just nu. Allmänt osäker. Känns lite jobbigt.

Pip på er! :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0