The return of the pipdjur

Tänka sig, för en gångs skull så gjorde jag exakt vad jag sa att jag borde, jag gjorde ett nytt pipdjur, helt själv! För övrigt sprang det just förbi en kille iklädd endast kalsonger skrikande. En helt vanlig dag här i studentlägenheten, eller kanske inte. Men eftersom jag bor mittemot en lokal som ägs av en studentförening så ser man lite mysko grejer ibland. Förutom killen i kalsonger tror jag en var klädd som solmannen från P&L, det vill säga kroppsstrumpa och en hatt som ser ut som en sol typ. Jag gillar min utsikt.

Men nu kommer det ni alla väntat på... THE RETURN OF THE PIPDJUR!


Kommentarer
Postat av: Djungelsoda

Pipdjuret = <3 :D

2010-11-24 @ 23:27:59
URL: http://djungelsoda.wordpress.com
Postat av: Jasmine

Underbart med halvnakna män precis utanför dörren. xD ;P

Hej Pipdjuret! (a)

Kram

2010-11-26 @ 16:30:08
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0