Still weird

Tänkte bara fortsätta på det som börjar bli en liten följetång, nämligen min weirda mage. Ja, det gör fortfarande ont. Inte hela tiden, men då och då krampar det till och den är helt öm. Inte jätte intressant, vem vill läsa om min mage egentligen? Antagligen ingen, men ändå, det är jobbigt.

A kom i alla fall hit idag igen och jag fick honom även att sova över eftersom jag nästan är liiite orolig över det här med magen. Antagligen är det över imorgon, men det känns skönt att ha någon här om jag skulle vakna mitt i natten och vrida mig i plågor. Nu ska jag nog sova, sova bort saker är en teknik jag tror starkt på.


Kommentarer
Postat av: Djungelsoda

Oj, hoppas att det blir bättre snart .__. Jobbigt att gå runt och ha ont och inte veta varför ju...

2010-11-25 @ 23:51:50
URL: http://djungelsoda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0