Stalker drömmar

Jag har en dröm. Eller okej, snarare så hade jag en dröm, men ville inleda lite coolt som Martin Luther King. Jag hade en dröm om Alexander Skarsgård inatt. Vilket är lite konstigt, för jag brukar aldrig drömma om kändisar eller ens deras karaktärer, men det här är andra gången jag drömmer om Alexander Skarsgård.

Nu när jag såg bilderna från true blood på mitt skrivbord drabbades jag liksom av en våg av längtan. Egentligen inte efter serien, utan mer efter Alexander faktiskt, fast kanske egentligen efter min dröm mest. Lite intressant är att han faktiskt var Alexander i drömmen, inte Eric, men ändå med Erics personlighet, antagligen eftersom jag inte har en aning om hur Alexander är som person. Men han var en vanlig människa i alla fall, inte vampyr.

Så, eftersom det inte kommer komma ut några nya avsnitt på lääänge, kanske jag helt enkelt borde börja stalka Alexander? Finns ingen annan lösning helt enkelt.



Om någon missade ironin, nej, jag tänker inte börja stalka Alexander Skarsgård, åtminstone inte mer än vad jag klarar av att göra från datorn.

Om jag ska fortsätta skriva om true blood i den här takten kommer det snart få en egen kategori, kanske lika bra, så jag kan leva ut min stalkgrej?



Kommentarer
Postat av: Jasmine

Han är läcker, absolut. ;P



Jag tycker det där med enskild kategori låter toppen!

Kram

2010-11-01 @ 17:05:08
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag tycker absolut att du borde stalka honom, vi kan göra det tsm! ;D Jag har också drömt om honom... haha. Kanske mest snuskiga dagdrömmar dock ^^

2010-11-03 @ 11:08:43
URL: http://tornfagel.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Haha, du skapade en egen kategori till True Blood, härligt! ;D

Kram

2010-11-03 @ 18:15:08
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0