Spontanitet är dagens ord

Idag blir nog en bra dag. Jag kom iväg ovanligt tidigt till skolan, höll mig vaken hela lektionen, tog bara en kort lunch hemma och har pluggat sen dess.

Sen visar det sig att jag ska iväg på en spontan fika i Töreboda, så är väldigt glad att jag blev klar med plugget i tid (klar och klar, det finns alltid mer att göra, men jag har klarat av dagens minimumkrav i alla fall). Älskar att jag numera bor i skövde så att jag kan åka på en spontanfika till Töreboda. Känner mig i desperat i behov av socialt sällskap. Faktum är att A inte ens vet att jag ska dit eftersom det var Angelica som frågade om jag ville med, så tänkte överraska honom helt enkelt.

Har inte bestämt om jag tänkt sova över eller inte heller, kan lika bra fortsätta vara spontan när jag börjat, tar med min en tandborste och T-shirt så får vi ser. Har inga lektioner imorgon, men mördande mycket att läsa. Det hjälper inte direkt att jag älskar boken Fallen jag håller på och läser just nu, bara ändå, när jag har typ hundratals sidor kurslitteratur att läsa, men vet ni vad? Alla behöver fritid, och fika, så snart bär det av till Töreboda.

Pip på er! (måste se till att fixa ett nytt pipdjur med rätt bakgrundsfärg)

Kommentarer
Postat av: Emmy =)

Behöver du hjälp med att skaffa ett nyss pipdjur? ;)

2010-11-16 @ 18:26:11
URL: http://effis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0