Sova

Sova är nog dagens ord, som i jag fick inte sova inatt, jag somnade på soffan när jag kom hem, jag har velat sova hela dagen och hoppas verkligen att jag får sova ordentligt inatt.

För en gångs skull var jag tvungen att gå upp klockan sju, förr i tiden gick jag upp halv sju varje dag och då var det ingen stor grej, men nu har jag helt vant mig av med det, går tidigast upp åtta, så när vi har föreläsning vid åtta... ush, det är ju helmörkt när man går upp, helt onaturligt! Försökte gå och lägga mig tidigt igår, men slutade med att jag låg vaken halva natten ändå. På vägen till skolan så halkade jag omkull dessutom, kommer nog inte vara sista gången denna vinter om jag känner mig själv.

Så nu har jag bara legat på soffan hela eftermiddagen, plus gjort pannkakor. Det var lite synd, eftersom jag kunde ha följt med A på konsert på hans gamla skola där esteteleverna uppträdde, men fick strunta i det eftersom jag måste hinna göra något vettigt innan jag ska sova. Något vettigt alltså, går kanske inte jätte bra, med tanke på att jag sitter vid datorn, men så fort jag postat inlägget ska jag göra ett nytt försök.

Pip på er! :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0