Snart bär det av tre trappor upp

Spontaniteten jag pratade om verkar hålla i sig, för snart ska jag gå hela tre våningar uppåt till en klasskompis lägenhet på tjejkväll med någon form av partyspel. Visserligen har det varit planerat i hela... fem timmar? För övrigt måste jag bara säga att jag älskar att jag kan hänga med trevliga människor och kanske dricka lite alkohol utan att ens behöva lämna huset, det är nog förstå gången. Helt underbart.

Nästa sak jag kommer säga kommer antagligen att låta helt random, men det är det inte, för när jag sitter vid datorn sitter jag mitt emot en spegel, och jag måste bara säga, mitt hår börjar bli riktigt långt! Jag älskar det med! Det är nog nästan, eller kanske till och med lika långt som det var en gång i tiden (innan jag för första gången gick till frisören och hon typ klippte av hälften för att det var så slitet.

Men nu är det snart dags för att springa upp till min klasskompis, så önska mig lycka till! Hoppas på en rolig kväll med tjejerna.

Pip på er! :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0