Nej, ni är inte vilse

Här är resultatet av vad jag gjort de senaste timmarna, plus en stund igår också. Jag minns inte senast jag hade en design jag var nöjd med, var verkligen inte nöjd med själva grundstrukturen i  min förra, så tittade runt lite, fanns det ingen vettigare mall? Och jo, det fanns det.

Synd attt jag inte spart alla designer jag haft någonstans, har haft så otroligt mycket fult och galet, men det var perioder i mitt liv det med, så hade varit kul att haft kvar och titta på. Det speciella med den här designen är att det är så mycket rosa! Jag är lite chockad själv, jag hatar på sätt och vis rosa, förutom en speciell nyans av gammalrosa. Vi får väl se hur länge det stannar, vet vet, kanske ändrar mig imorgon, sådan är jag. Men just nu, känns det som det här duger i alla fall.

Nu är den där i alla fall, för jag måste verkligen försöka slita mig från datorn och försöka göra något vettigt, vilket jag inte gjort på länge.

Pip på er! :-P

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Den nya designen är kanonfin! Jag tycker ärligt talat bättre om den här än din förra. :)



Kram

2010-11-17 @ 15:14:07
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0