Några värdelösa minuter

Råkade just se några minuter av mitt absoluta hatprogram. Cops. Inte nog med att det är så otroligt dåligt, enligt mig är de så otroligt otrevliga och övervåldsamma att jag blir rädd för poliser. Är det spelat för kamran eller beter de sig verkligen sådär?

Okej, jag förstår att de misstänkta kan sitta där med en pistol under sätet och det kanske är nödvändig att be killen klättra ut genom bilfönstret så att man har ständig uppsyn över honom, men jag skulle då också tveka lite om jag blev ombedd att klättra ut genom fönstret utan att ta hjälp av mina händer. Hur går det ens till utan att man skadar sig allvarligt? När han lyckas ta sig ur bilen säger de åt honom att lägga sig ner på marken, vilket han gör direkt, men tydligen på fel ställe så de skriker i stort sett "Kryp! Kryp! Kryp!". Bara jag som tycker att det känns lite förnedrande? Samtidigt håller de i en hund som skäller och verkar vilja göra allt för att bita honom. Det är inte som om killen är en våldtäcksman eller mördare.

Okej, allt det här funkar ju i "skrämsel-syfte", det erkänner jag, gör kanske  att han inte vågar hitta på något men... om det nu är nödvändigt, vill jag fortfarande inte ha det som underhållningstv, värdelöst helt enkelt, och de visar i stort sett samma sak hela tiden.

Pip på er! :-P

Kommentarer
Postat av: annely

Vet du vad.... JAG HAR OCKSÅ ALLTID HATAT COPS!

Det finns få program som jag hatar så mycket att jag inte ens kan vara i samma rum som en tv som visar det. Fy bubblan säger jag...

2010-11-17 @ 22:14:08
URL: http://ninja.zoomin.se
Postat av: Anonym

Jag diggelidiggar din nya design! :D Way behagligare text och.. rosa liksom <3 Tihhi!

2010-11-18 @ 08:55:35
Postat av: Anonym

Mvh Sara ^^

2010-11-18 @ 08:57:41
Postat av: Jasmine

Jag ser inte på Cops, men jag kan hålla med dig om att sättet de handskas med "brottslingen" är våldsamt. Jag blir också lite skraj.



Kram

2010-11-21 @ 12:25:45
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0