Mobbad av hotmail

Bara jag som känner mig mobbad när jag inte lyckas logga in på min egen mejl eftersom jag inte kan tyda rätt bokstäver och siffror på den lilla bilden? När man för femte gången i rad får ett meddelande i stil med "texten motsvarade inte bilden, pröva igen" så känns det helt enkelt nedlåtande. Datorn tror liksom inte på allvar att jag kan klara av det, men vill inte vara allt för oartig och helt enkelt skriva rakt ut att jag är dum i huvudet och borde ge upp.

Jävla hotmail, han/hon ska allt få se på nedlåtande, jag ska skicka spammejl till hela kontaktlistan och överbelasta nätet eller något. Jag tror minsann inte HAN/HON kan fylla i rätt bokstäver, för han/hon är en dator! Då kan man i och för sig undra hur han/hon vet vad som är rätt. hm.


Kommentarer
Postat av: sofia schöön

haha, jag har aldrig haft SÅ stora problem med sådana bilder. Det kanske r något du ska skriva på ditt CV? xD

2010-11-02 @ 18:42:37
URL: http://sofiazim.blogspot.com
Postat av: Jasmine

Detta har jag inte varit med om på Hotmail... o.O

Men visst, att tyda orden är inte alltid så lätt.

Kram

2010-11-03 @ 09:48:11
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0