Marken försvann under mig

Jag har glömt (läs inte orkat) att berätta om spelkvällen igår! Vi gick till en klasskompis och åt middag, samt spelade massa roliga spel. En väldigt underhållande, men också lärofullkväll. Dels har jag lärt mig att nej, jag är inte bra på singstar, oavsett låt, men det är ganska roligt ändå faktiskt (fast såklart lite påfrestande för mina tävlingsnerver).

En helt ny upplevelse var däremot SuperMario till Wii, som det visade sig att jag... var ganska dålig på. Men det tog liksom ett tag innan jag var med i matchen och förstod hur det funkade, och sen fortsatte jag ändå att dö med jämna, korta mellanrum. Träningen kan nog lösa det (till skillnad från problemet vid singstar) men mitt problem är att jag liksom alltid ramlar ner för klippor och grejer, i de flesta spel där man kan göra det. Jag bara glatt springer på och så försvinner marken helt enkelt. Inte okej. Dessutom är jag dålig på att träffa rätt när jag hoppar och sånt där, missar alltid. Men visst ser det mysigt ut? Inte som mitt Fable 3 som bitvis förvandlats till värsta skräckspelet.



Till slut fick jag i alla fall lite återupprättelse när vi spelade GuitarHero. Må vara att det var länge sedan jag spelade och jag aldrig varit någon expert direkt, men jag är faktiskt helt okej. Nu var visserligen Annelie jätte duktig, men jag känner mig ändå nöjd med min bedrift. Minns en av de få gånger när jag ledde ordenligt över A och han stängde av, där har vi en dålig förlorare, men jag vet att jag vann, haha! Saknar GuitarHero faktiskt.

Dagens citat:

Spelare 1:
"Var är Sanna?"
Spelare 2: "Hon dog igen."


Kommentarer
Postat av: Annely

Det var jätteskoj att ha er över på spelkväll :D

...och det där med att vara duktig på GH (tack förresten, det var smickrande), jag hade en period då jag spelade flera timmar varje dag. Så med tillräckligt mycket träning så är jag övertygad om att du kan bli grymmers du med! ;D

2010-11-08 @ 21:04:43
Postat av: Elina

Sv: taack :D har haft med den på rätt så många utställningar :)

2010-11-08 @ 21:21:24
URL: http://meullerphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0