Familjen Robinsson

Har precis tittat på Disney filmen Familjen Robinsson. Jag satt och åt frukost och den råkade gå på TV, men det var riktigt mysigt att se en riktig disneyfilm! Okej, det är inte som de gamla disneyfilmerna som man växte upp med, men har fortfarande den där mysiga känslan, och det var otroligt länge sedan jag såg en tecknad Disneyfilm, så det var riktigt mys.

Var den bra? Tja, helt okej att titta på en lördagsförmiddag i alla fall, det var en disneyfilm liksom, inte det bästa jag sett, men mysigt, och jag började nästan gråta lite i slutet. Jag vet, jag är typ känslig, men mest därför att det var så fint typ.



Coolast var grodorna. Nu ska jag försöka läsa lite kurslitteratur! (blääää)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0