En träff med sängen

Jag är definitivt inne i en svacka, har ju redan berättat om min krampande mage, som inte alls blev bättre över natten. Är inte helt säker på om jag låg vaken stor del av natten och oroade mig/allmänt hade ont eller om jag drömde att jag hade ont. Men idag är jag dessutom förkyld, och möjligtvis har lite feber.

Större delen av dagen låg jag bara i sängen, men sen dushade jag och klädde på mig så att jag kunde åka till Töreboda på en spelkväll, och det var visserligen kul folk där och vi var ett gäng som spelade monopol, men tyvärr ville jag mest ner i sängen. Så nu skjutsade A hem mig till honom tidigare så jag kan få krypa ner i sängen och titta på någon film.

Magen är lite bättre, och är inte så orolig längre för tror inte det är något allvarligt, men det känns som om jag är gravid med något illasinnat som typ bara... är ont.

Nu har jag en träff med sängen, hoppas ni har en bättre fredagskväll än jag (min var ju kul, men kan inte riktigt njuta av det)!


Kommentarer
Postat av: Fia

Monopolkvällen var najs! (jag vann :P) Hoppas att du mår bättre idag ^^

2010-11-27 @ 16:37:59
Postat av: Angelica

Hörde att du mådde dåligt idag också, hoppas du får krya på dig snart! .__. Kram!

2010-11-27 @ 18:11:07
URL: http://djungelsoda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0