En dag hemma hemma

Som vissa lagt märke till så hade det varit lite segt med uppdateringar på senaste tiden, men till mitt försvar så var mitt internet nere i Skövde, och sen jag kom hem har det varit fullt upp. Och ja, jag är alltså hemma hemma i Östhammar över helgen, kom hem sent igår. Hade tur och fick skjuss hem med min faster som bor i Trollhättan.

Så vad har jag gjort all denna tid? Idag har jag spenderat i stort hela dagen med Tess, riktigt mysigt faktiskt. Plus kattungen förstås, Bebis Junior och har döpt henne till, mamma och syrran påstår att hon heter Tia (mamma ville helst döpa henne till Tee, det vill säga utslagsplatsen på golfbanan, för att följa golftemat, vår andra katt heter Birdie).



Här har vi dem båda två, förlåt för bilen på dig Tess, men tyckte den var ganska fin faktiskt. Bilen inte bebis junior rättvisa riktigt, men att stå modell var inte hennes bästa sida så.

Förutom detta så kom jag just hem efter en ordentlig tur övningskörning mitt i natten, skulle skjutsa hem Tess och samtidigt hämta min mamma i öregrund, eftersom hon varit ute och slarvar med väninnorna. Känner mig lite gammal, borde också vara ute och slarva, men känner mig rätt nöjd med att sitta hemma.

Nåja, mer uppdatering imorgon, nu ska jag nog gå och lägga mig. För övrigt har jag just laddat ner hundtricket, varför? För att Alexander Skarsgård är med, ni trodde väl inte att jag glömt honom?

Dagens citat:

Lärare i organisation och ledarskap:
"Här vet jag inte riktigt hur de har tänkt... men det är överkurs säger vi, så vi struntar i den delen."


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Tess, kul att se henne. :)

Vilken otroligt söt kattunge! >.<



Haha, klockrent citat! xD

Kram

2010-11-14 @ 12:38:22
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0