Bortskämda barn vs. Paradise hotel

Som den lilla TV tönt jag är (eller vad man nu ska kalla det, vad kallar man en person som har för stor koll på för många dokusåpor och TV-serier? Någon utan liv helt enkelt kanske?) måste jag berätta att jag faktiskt såg lite utav den nya "dokusåpan" som började idag (läs igår, det är efter midnatt) om bortskämda barn som bor i ett hur tillsammans och får typ arbeta och ta ansvar. Såg bara halva programmet och tror hursomhelst inte att det är jag något jag kommer följa direkt, men en sak upptäckte jag.

JP från Paradise hotel var med! Med tanke på att Paradise hotel går på TV atm, kan han inte haft mycket semester mellan de två programmen direkt, och vem lyckas komma med i TVÅ helt olika dokusåpor? Eftersom de visas samtidigt blev han ju inte känd genom den ena först liksom.



Sen måste man ju uppskatta ironin. Han är med på Paradise hotel, och bortskämda barn. Fick helt olika bilder av honom i programmen för övrigt. I Paradise hotel är han en ränksmidande charmkille, men vuxen i alla fall, i bortskämda barn är han en bortskämd tonåring, typ ett barn. Känns helt fel.

Serien som jag kallar bortskämda barn hette nog något lite annorlunda egentligen, men den gick på ettan 20.00 i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Djungelsoda

"Ung och bortskämd", var titeln :)

2010-11-09 @ 01:08:21
URL: http://djungelsoda.wordpress.com
Postat av: ELI

Haha det roligaste var ju när föräldrarna skulle rösta ut ett barn, snacka mobbing! xD

2010-11-09 @ 07:57:32
URL: http://meullerphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0