När en dröm spontant går i uppfyllelse

När man pappa kom hem och vi andra som vanligt redan börjat äta för länge sedan gav han mig ett papper. Bara sådär. Pappas vanliga stil, vilket betyder att det kan vara precis vad som helst. Inser väldigt fort att det är flygbiljetter, men det skulle mycket väl vara så att han ger mig hans flygbiljetter bara för att säga "Jag får åka till din drömstad Venedig, inte du" så letar febrilt efter namn, antal eller något sådant.

2 adults

Ååååh vad sanna blev glad, det är dessutom bara typ.. 1,5 vecka kvar? Studenten blev just ännu bättre. Pappa kommer jobba någonstans utanför Venedig, men jag kommer åka in till Venedig och gå omkring och mysa har jag bestämt.

Detta är en bra dag. Pip på er! :-)


Dagens citat:

Lärare Christer (upprepade gånger):
"Men om man ska vara lite grinig..."

Bara jag som undrar varför man måste vara lite grinig hela tiden för? Men jag fick MVG så är nöjd ändå ^^

Kommentarer
Postat av: Angelica - Foto & Personligt

Sjukt bra blogg du har! :D

2010-05-26 @ 20:06:14
URL: http://steeler.blogg.se/
Postat av: Angelica - Foto & Personligt

Svar: Tack så mycket! :) efter en hel del knåpande framför stilmallar och kodmallar sitter det där tillslut :p

2010-05-26 @ 20:11:24
URL: http://steeler.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Va roligt att du ska få åka till Venedig! :D



Svar: Tack för din kommentar! Jag vill gärna kämpa för att behålla kontakten, men det är inte så lätt när motpartnen inte anstränger sig. En relation fungerar inte, om bara en anstränger sig.

Kram

2010-05-26 @ 21:24:23
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0