En familj som alla andra

Jag tjänade just 200 kr på att gå ut i mörkret till mammas bil och hämta hennes mobil. Visst är det härligt med nydushade desperata föräldrar?




Det här är min lillasyster som står på pappas rygg och pratar spanska. Fullkomligt normalt.
Själv har jag tvättat trosor och pluggat hela dagen. Skolan håller på att ta död på mig, är det inte gymnasiet så är det val av högskola.

Pip på er! :-)


Dagens citat:

Pappa (som blir masserad av mamma eftersom han har ont i ryggen:
"Aaaah! Sanna! Rädda mig! Aaaaj!"
Emmy: "Sluta klaga så mycket pappa, var en man nu!"

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Allla familjer har sina egna nisch. ;P

2010-03-10 @ 09:56:24
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0