Ångest

Ångest verkar vara dagens tema. Dels så förbereder jag mig för att hålla i en presentation imorgon på Engelska C kursen om just ångest, dels har jag fått hem en "livet efter gymnasiet" tidning som ger mig ångest. Känns som precis alla tycker att det är bäst att jobba eller göra något annat i ett par år innan man pluggar vidare, lära känna sig själv, ta reda på vad man vill, och jag som inte har intresse för något alls skulle väl egentligen mest av allt behöva det. Men jag vill inte... Vet inte... Det var nog allt jag hade för idag, resten orkar jag inte klä i ord. Vet bara inte vad jag ska göra av mig själv, känner mig redan fastkedjad. Ena dagen känns utbildningen som en jätte bra idé, nästa som om det inte är ett äventyr stort nog, att jag bara gör det för att det är tryggt.

Pip på er! :-)


Dagens citat:

Jag: "Jag är kissssnödig"
A: "Kissa då :D"
Jag: "Jobbigt ju... men jag funderar/jobbar på det."

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Ett klassiskt citat. xD

Kram

2010-03-19 @ 12:54:42
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Daniel

Skitjobbigt att kissa!

2010-03-23 @ 15:18:59
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0