Fötterna tyckte inte om Italien

Nu så är jag hemma från Italien igen, har varit härligt :-D Närmare 30 grader hela veckan och har i alla fall badat en gång. Istället har jag gått, en massa. Mina stackars fötter är helt misshandlade, skavsår, elaka utslag och ena foten är dessutom lite svullen eftersom jag fastnade med foten i trappan när jag skulle gå på planet hem.

Pappa jobbade non-stop så jag ägnade alltså stor del av dagarna med att upptäcka Bibione och en dag även Venedig till fots. I slutet av dagen kunde jag knappt stå upp. Är nu riktigt astrött så tänkte lägga upp lite bilder och skriva lite mer om Italien imorgon, men speciellt Venedig var jävligt underbart helt enkelt, var ganska overkligt att vara där på riktigt, känns som att en dag egentligen var långt ifrån nog för att upptäcka staden och ta in allt. Ska återvända dit någon gång, vore häftigt att åka dit under carnevalen, köpte till och med en mask ^^

Pip på er! :-)


Dagens citat:

Reklam för tv4+: "Vi visar nya filmer varje kväll, så låt inte fotbolls VM förstöra sommaren."

SÅ RÄTT!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Haha, då ska man alltså se på Tv4+ hela sommaren. xD

Kram

2010-06-14 @ 12:09:21
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0