Hektisk dag

Idag har jag minsann varit effektiv, fram tills för två timmar sen typ, då bara dog jag.
Men detta har jag åstakommit:

  • shoppat loss på ikea, blev bland annat en bokhylla, spegel, och badrumsmatta.
  • köpt en mini
  • köpt en en lyxig klocka för ett presentkort jag fick när jag tog studenten.
  • öppnat ett sparkonto på swedbank
  • fått ännu mer viktiga papper att sätta i min viktiga papperpärm
  • börjat packa inför bilresan till amsterdam, och paris, som börjar imorgon.

Ja, imorgon tar familjen grannen husbil och drar ut i Europa (och ja, vi har frågat grannen om lov att låna husbilen först). Hinner knappt själv med i allt som händer just nu, men det är bara att hänga på och njuta av det hoppas jag! Eller bara hoppa på och hoppa på, själva bilresan är det faktiskt jag som planerat. Programmet "personal, organisation och ledarskap" känns alltmer rätt, jag är nog rätt bra på det här med att organisera trots allt.

Nu måste jag fortsätta organisera inför imorgon! Pip på er! :-)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hoppas att ni får en trevlig resa. :)

Kram

2010-07-21 @ 23:21:23
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0