Wazzup

Hemma nu. Resan hem gick faktikst helt och hållet efter tidsplanen, trevligt nog. Dessutom verkar det som jag kommer få tillbaka pengar från SJ för resan till Töreboda, då tåget var närmare 14 timmar försenat.

Men vad mer då? Jag är trött. Men här är ett litet youtubeklipp som fick mig att le, kanske det kan göra desamma för er. För övrigt A's kompis My som visade mig klippet. Hon och jag satt och kollade på roliga klipp medan Robin, hennes pojkvän och A brottades i soffan. Om jag ska vara ärlig, helt i min smak, klippet alltså.



Det var nog allt. Tror jag. Imorgon ska jag kolla in bokrean lite.

Pip på er! :-)


Dagens citat:

Jag (när A och jag tittar på Sagan om Konungens återkomst):
"Man tycker ju nästan lite synd om de där... ompalomperna. Men om alla orcher är onda och giriga kanske de också har det i blodet liksom."
A: "Ompalomperna? Du menar Olifanterna?"
Jag: "Just ja, jag vet att de inte är ompalomper egentligen, kommer bara aldrig ihåg vad de heter."
Jag (en stund senare): "Oj, han fick två ompalomper i en!"

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hur länge pågår bokrean? :)

2010-02-27 @ 09:53:58
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: sofia schöön

haha, ompalomperna r ju de i kalle och chokladfabriken!

2010-02-27 @ 13:44:58
URL: http://sofiazim.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0