Röda mattan

Sådärja, just hemma från kvällens sittning, fortfarande lite påverkad, men mest trött. Det känns lite illa att gå hem tjugo över elva en "festkväll" men veckan har som ni kanske förstått varit lite jobbig och även om jag haft mycket roligt ikväll (som alltid på en sittning) så var humöret inte riktigt på topp, inte riktigt pepp liksom. Det kändes rent av lagom att gå hem nu, äta lite och sen gå och lägga mig hade jag tänkt. Men tänkte till och med visa lite bilder från kvällen först, för en gångs skull. Och bara så ni vet, det gick över förväntan hos tandläkaren faktiskt, även om jag var hur nervös som helst, var det inte lika obehagligt som det brukar vara och tandläkaren var den snällaste och trevligaste jag någonsin haft tror jag.

Precis ankommit till sittningen, bordsplacering och drinkar var det som gällde, hamnade brevid en trevlig dam som jag faktiskt pratade mycket på en fest första veckan men knappt sett sen dess. Och visst har Annelie gjort fina lockar i mitt hår?




Under ett spex så demonstrerar tidigare nämda Annelie hur man bowlar.




Här har vi de härligaste partytjejerna av alla.




Blev en hel del "pose-ande" under kvällen.




En rolig kväll, även om den slutade tidigt för min del. Delades även ut "Awards" under kvällen till bland annat bästa fylla, bästa B.E.S.T medlem, och bäst klädda. Sen var det såklart spex och sång som vanligt under en sittning. B.E.S.T är alltså en studentförening för beteendevetare, det vill säga sådana som mig själva, underbara människor är vad de är.


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Verkar ha varit en trevlig kväll. :)

Kram

2010-12-08 @ 17:14:07
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0