Spotifykrig

Nu när jag flyttat hemifrån så träffar jag uppenbarligen inte mina föräldrar lika mycket, ringer ganska ofta och pratar med mamma, men pappa pratar jag inte så ofta med. Som tur var har vi nu hittat en ny kommunikationsmetod, vi delar nämligen spotifykonto, eller ja, det är mitt men han har åtkomst till det skulle jag vilja säga. I alla fall så händer det att den ena går in medan den andra är inne, och kastar alltså ut den som först använde konto. Idag hade vi ett sådant litet krig där han vägrade ge sig, utan bara fortsatte att kasta ut mig, vilket ledde till att jag fortsatte kasta ut honom. Så jag skickar sms till honom att låta bli spotify, till svar får jag "Åk hem".

Så ja, antar att det är pappas nya metod att få träffa mig, om han jävlas tillräckligt länge så ger jag upp och åker hem bara för att få slut på det. Men vi har i alla fått nått en kompromiss, när jag åker hem på måndag kan han använda kontot hur mycket som helst eftersom jag kommer sitta i en bil hela dagen. Så nu är det musik på högsta volym medan jag steker pannkakor.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Kontot är faktiskt MITT, det e du som får låna det av mig!

Puss och kram :)

2010-12-17 @ 17:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0