Så nu var det dags igen...

Så nu är det dags, nu är det nyår igen. Efter att ha spenderat de två senaste nyåren i Töreboda, ska jag i år fira med Tess, och Tess hittade en fest i Örbyhus dit vi ska tillsammans med lite andra vänner. Detta ska onekligen bli spännande eftersom jag inte ens vet var Örbyhus egentligen ligger, jag vet att vi kört igenom det med bilen någon gång men... det är allt. Tydligen har de en tågstation, vilket inte alls verkar rättvist eftersom östhammar inte har någon, så vi åker dit med tåg från Uppsala. Tydligen är det även glittertema, och jag har inte så mycket som en antydan till glitter på mig. Glittrig ögonskugga kanske jag kan få till.



Förhoppningsvis får vi kul i alla fall, och jag önskar alla därute gott nytt år! Ett särskilt gott nytt år går ut till alla törebodingar (och invånare i kringliggande skogar)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0