Mot Töreboda

Nu ska jag dra mig iväg till Töreboda eftersom jag ska åka till Liseberg imorgon tillsammans med törebodingarna. Ska bli skönt att kanske faktiskt ha en hel dag utan skola, jag kan inte säga att jag egentligen varit jätte effektivt på pluggfronten, men hemtentan är i alla fall klar, eller ett utdrag till hemtenta i alla fall, får ta några tittar till på den innan jag lämnar in den. För övrigt hände det en kul sak när jag skulle inte på västtrafiks hemsida, råkade skriva fel och hamnade på en någon vänsterextrem sida som jämförde Reinfeldt med Hitler, så kan man ju också tycka.

Nu, springa mot bussen! Eller ja, packa klart och sen gå till bussen i alla fall. Tar med mig kamran imorgon också, så kanske blir några fina bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0