En annorlunda tradition

Jag tror att jag har skapat mig en lite annorlunda jultradition i år, att varje dag medverka i Tekniksmagasinets rimtävling. Varje dag så ger de bort en pryl till den som kan komma på bästa julklappsrimmet till prylen ifråga, och de senaste två dagarna har jag varit där och skickat in rim. Nu hoppas jag bara att jag faktiskt vinner något också.

Vill ni höra dagens rim? Klart ni får.

Om du vill bli babylen,
behöver du bästa kvalitén.
Stubb blir ett minne blott,
med denna pryl i blått.




Naturligtvis fungerade detta rim bättre i mitt huvud, när jag fått för mig att det var en blå epilator som var priset, inte en grön som jag nu upptäckte. Fail.

Håller jag uppe traditionen ska ni få läsa fler rim, nu måste jag plugga!


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Helt klart ett bra rim! ;)

Kram

2010-12-08 @ 21:32:40
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0