Babyvamp Jessica

Ååååh, har jag ett trueblood tips för er! Själv blev jag lite eld och lågor när jag hittade detta, mest för att det var en så kul grej, och för att jag sväljer allt True blood material jag kommer över liksom. Det jag hittat är Jessicas blogg, alltså inte skådespelerskan bakom Jessica, utan en blogg som faktiskt ska föreställa vara vampyren Jessicas. Hon gör små videor där hon lär sig använda huggtänderna, och skriver om lite om vardagsbesvären med att vara nyfödd vampyr. I en video försöker hon även att intervjua Pam.

Tanken bakom det hela är att Jessica satt hemma i Bills hus och kände sig ensam så hon startade en blogg för att hitta andra nyfödda vampyrer typ. Lika läskigt är det, för de har verkligen fått det att kännas som en äkta tonårsblogg, vilket får alltsammans att kännas mycket mer äkta, fastän jag är medveten om att nej, Jessica är inte en riktigt person (tyvärr inte Eric heller).

Bra att veta dock, bloggen kan såklart innehålla spoilers eftersom den har uppdaterats under säsong 3, men om man redan sett säsong 3 eller inte är rädd för spoilers så ta en titt på Babyvamp Jessicas blogg. Underhållande och kul idé. För att förtydliga är detta alltså ingen amatörblogg, utan de riktiga skådespelarna från True blood medverkar.


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha omg vad häftigt! :D Ska genast spana in :D

2010-12-10 @ 12:47:08
URL: http://tornfagel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0