Annandag jul

Nu är nog julen ändå över, A har åkt hem och vi är klara med att åka runt och besöka släktningar. Jag hade tänkt spendera kvällen med att vara lite nostalgisk och spela The Sims, men så blev det minsann inte. Stordatorn här hemma är inte mycket att hurra för och har bara blivit sämre sedan jag flyttade så spelet krashade väl 10 sekunder efter det startat och ljudet fungerande inte. Nu känner jag mig lite uppgiven och uttråkad. Dessutom får jag ångest varje gång jag råkar titta på en skolbok.

Kan inte låta bli att titta på resor hit och dit, bara åka bort och börja något nytt. Eftersom jag fått lite pengar i julklapp tänkte jag i alla fall ta och lägga in 1000 kronor till på mitt sparkonto, det vill säga reskonto. Fast sen överväger jag att köpa The Sims 3 till xboxen i julklapp till mig själv. På tal om julklappar så blev mina favoritklappar i år en värmefilt och säsong 2 av True blood på DVD. Dessutom fick jag väldigt söta örhängen och en "skämma-bort-sanna-kväll" av A.

Hur har alla andras jul varit? Några roliga julklappar? Någon annan än jag som längtar efter att resa bort just nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0