Åland tur och retur

Sen jag kom hem har aktiviteten varit på högvarv. Idag började dagen ganska dåligt får man väl säga, vi skulle upp tidigt för att åka med ålandsbåten fram och tillbaka till åland. För att få mer plats så bör jag handväska, men lyckades glömma både plånboken och Tess födelsedagspresent i handväskan jag inte tog med. Inte helt underligt att jag blev lite sur? Men fick låna pengar av Tess och A under dagen så jag klarade mig. Råkade kanske be A köpa lite alkohol också, måste ha något att dricka på nyår trots allt. Det märktes att man var tillbaka i Östhammar, med på båten fanns en gammal klasskamrat, en granne, och mammas jobbarkompisar.



Efteråt gick vi en sväng hem till Tess för att tona mitt år så man kan vara lite tjusig nu till jul utan en massa brun utväxt, så nu är håret rött som det ska vara. Hemma blev det ett en epic pepparkakshustävling, men berättar mer om den strax med lite bildbevis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0