Lite fest

Igår hann jag inte mer än komma hem och duscha innan jag skulle iväg igen, en kompis hade fest/chillkväll. En helt lyckad kväll skulle jag vilja säga! Hon hade gjort jätte mysigt med filtar ute på gräsmattan, vattenpipa, snittar och frukt att äta av. Trevligt folk, en del alkohol, kanske en hel del alkohol. Men har man som jag bara festat två gånger under hela sommaren så förtjänar man det.

Kvällen innehöll bland annat tjejsnack på toaletten, jag som låg i ett tomt badkar och pratade med A i mobilen, allsång till gamla låtar, och dansande till greaselåtar. Ett recept på en helt okej kväll. Mycket sömn blev det dock inte och jag längtar efter min stora sköna säng, men får jag sova i den i natt kanske? Nej, för den är i skövde och jag är hemma i en vecka till, så får väl sova i soffan. Men kommer nog sova gott ändå.

Återkommer lite senare med några bilder från lägenheten nu när jag fått in alla grejer. De fick plats, men bara knappt, inte något golvutrymme kvar direkt.

Pip på er! :-)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Vilken mysig kväll! Förstår att du tycker den var mysig.

Kram

2010-08-23 @ 13:03:06
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0